Don't get my attitude twisted, because my personality is me and my attitude depends on you

Choo! Har haft en riktigt härlig dag! Efter skolan åkte jag till stallet o myste. Mockade osv till både Bazooka och Mogway och efter det red jag Bazooka. Idag var det andra gången jag red henne bettlöst och det var mega roligt! haha, känner mig som värsta ridskoleryttaren när jag rider med det :p ska bara rida med det tränset tills hennes sår i munnen har läkt ;)
Efter det fikade jag lite på läktaren ute i solen med Linn och tittade när Alice hoppade.. så jävla mysigt att va i stallet när vädret är så här fint !
Nu kommer vi till dagens höjdpunkt! Skulle hoppa Mogway efter fikandet. Hopptränade för Malin i grupp med två andra equipage. Mogge var suuuper duktig och vi klarade värsta omhoppningssvängen från en oxer på 85 till en annan oxer på 90 cm ! Yey, så roligt ! för mycket hästsnack känner jag ... meeeeen det är ju mitt liv så whatever ♥
Har pluggat lite inför SO provet imorgon.. börjar faktiskt ha en ok magkänsla nu, har börjat fatta lite med pappas hjälp.. Tack pappa ! ♥
Är mega trött efter all ridning o jobb i stallet, så ska snart dejta kudden igen.. otroligt vilket förhållande jag har med min säng. Vi bråkar aldrig, den finns alltid där för mig, och vi sover tillsammans varje nat ♥ k ä r l e k
Vi hörs, peace!
// Emma Andersen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0