Fredag den 13... Hate Mainstream !

Helt seriöst, pallar inte att folk bölar över att det är fredag den 13e... Det är en fåckin vanlig dag?
.. "Hjälp jag kan inte gå på en spricka". "hjälp jag vågar inte gå ut på kvällen". "Hjälp jag vågar inte göra något "roligt" idag".. "hjälp, hjälp, hjälp".. gosh, kill me -.-' !
Kör inte mainstream o va rädd för ALLTING bara för att alla andra tror att fredag den 13e är en otursdag :ooo
Hatar mainstream. Alltså jag anser mainstream är för folk som inte har något kreativt sinne eller som inte vågar visa sig själva. Okej hatar kanske är fel ordval.. mesigt kanske? att folk inte bara kan andas o tänka, "Jag skiter i vad alla andra har på sig eller lyssnar på, om jag gillar dessa byxorna så köper jag dessa byxorna och om jag vill lyssna på denna låten, jamen då lyssnar jag på den".
Jag tycker faktiskt att man kan jämföra mainstream med komplexer. Man vågar ju inte visa sig själv?
DU ÄR VACKER SOM DU ÄR!
Dina vänner kommer inte ogilla dig bara för att du inte har samma klädstil som dom? Annars är det inte riktiga vänner. Jag förstår att vissa som inte har så många vänner försöker vara som dom enda dom har, bara för att man inte vill förlora dom. Typ inte vågar säger nej om man ogillar något eller inte vill något. Men jag tycker ändå att man ska gå runt och visa sig som den personen man är ♥
Okej nu tror ni kanske att jag hatar ALLA "mainstream"-människor, men det gör jag verkligen inte... dock kan jag tycka lite synd om dom, att dem inte vågar släppa på trycket och säga, "Hej världen, här är jag och jag kommer inte slänga denna tröjan bara för att ni inte tycker den är fin!". Om inte folk tycker den är fin kan dom väl bara låta bli att köpa den,,, eller? ajja, det är min mening i alla fall ;) Hopppas alla har haft en underbar dag, peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0