Godmorgon !

Ska snart gå till tåget så att jag kan komma till stallet... klockan är inte ens 9 så jag är lite trött "/ Men tycker faktiskt att det är rätt skönt att man har hela dagen framför sig. Ibland kan jag få ångest om man typ sover till 12, då har halva dagen försvunnit typ! eller ja, nästan ;)
Visst det kan vara jätte skönt att sova länge, iaf när man väl ligger i sängen. Om jag ska kunna göra det utan att få ångest måste jag veta att jag ska till stallet på kvällen o fixa allt(eller att någon annan fixar), alla läxor vara gjorda, det måste vara typ-halvt-städat på rummet osv.. annars får jag sån panik när jag vaknar.. "Aaargh, jag hinner inte med min häst idag och jag har sjukt många läxor.. varför gjorde jag detta". Ja så blir det typ.
Men dem flesta tonåringar gillar att sova länge, men om man är en sån som mig som får ångest är det bättre att ställa klockan på typ 10.00. Man klarar sig på 9 timmars sömn (beror på när man går o lägger sig), och då har man heeela dagen framför sig! ;)
Men nu är jag vaken, och hoppas alla får en najs dag. peace !
// Emma Andersen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0