A smart girl would rather be single than to be lied to, cheated on and disrespected

Watsjàp! Hann inte blogga igår... var först på väla o shoppade lite(kommer visa bilder sen), sen efter det var jag i stallet i typ 4,5 timmar, när jag kom hem skulle jag äta och efter det stack jag ut igen så ja... bloggandet fick vänta !
Red Mogge och Bazooka igår och båda två va jätte duktiga! Red Dressyr på Mogge, men idag klockan 15.30 blir det hoppning ! :D.. det kommer bli en lång dag i stallet idag igen.. ska ju rida Bazooka också + mocka o allt sånt skit :o fast vafan, stallet är mysigt ;)
Det var rätt chill igårkväll. När jag skulle dra till Rydebäck träffade jag Matti, Anton, Calle, nån annan, Jean och krisse på knutan. Snackade lite och sen följe dem också med till Rydebäck ;)
Var med dom, Ög, Mickan, Staffan, nån annan, nån annan, Danne, Bob och Mc på kvällen.. gjorde inget "speciellt" men alltid lika kul att träffa folk ♥ Sov hos Mickan efteråt. fy fan så jävla cool hamster hon har! den faceplasha hela jävla tiden xp ♥
Åt precis lite pölse xD är man Dansk så är man Dansk ! okej, random fakta men mina fingrar kunde inte låta bli !
Chao' PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0