Du det bästa som hänt mig, varför ska livet vara såhär orättvist?

Emma Andersen här... nu utan häst. Kan inte förklara känslan, bara att tårarna kommer hela tiden, jag har en stor tung klump i magen och en del av mitt hjärta har försvunnit. Varför är det alltid i sådana här tillfällen man sitter på rummet o lyssnar på deppmusik med tårar på kinderna? Älskade Bazooka.. fan.. visste att dagen skulle komma och att det skulle bli svårt men ändå kan inte förbereda sig inför sådant.
Svårt att skriva detta.. tårarna bara trillar ner och ser allting suddigt på grund av detta tjocka *tår*-lagret på ögonen.
Det är helt otroligt hur du kan prata direkt till mitt hjärta. Utan ord kan du lysa upp all mörker. Jag kommer aldrig kunna förklara hur mycket du har betydd för mig och fortfarande betyder. Fast du inte är där fysisk längre kommer du alltid finnas i mitt hjärta.
 
Hejdå är jobbigt men detta var extra jobbigt. Har aldrig varit så nära en häst som med Bazooka och just nu känns det som jag aldrig kommer bli det igen heller. "Det tar bara några dagar eller lite veckor sen är det inte så jobbigt längre"... eller hur, säger jag bara. Känns inte så! :(
Tror aldrig någon kommer förstå vad som sägs mellan ditt o mitt hjärta Bazooka ♥
Det finns inte det som vi inte kunnat klara. Tillsammans är vi starka! eller var...... Världens bästa häst, varför är livet så himla orättvist? Jag behöver dig i mitt liv, i min vardag. Utan dig är jag inte hel inuti. När du kom in i mitt liv blev allting plötsligt så mycket bättre så varför skulle du plötsligt försvinna? allting gick så snabbt, alldeles för snabbt! Jag hade gjort allt för att kunna ha kvar dig en dag till men jag vet att det inte går. Dock så ligger hennes nya hem inte sååå långt borta utan bara i Ronneby så man kan åka o hälsa på. Har typ redan skaffat praktik plats i ett stort stall utan för Ronneby så jag kan åkta dit o hälsa på ofta då! Ska bli underbart ♥
 
Du kommer alltid vara saknat och älskat finaste Bazooka ♥ mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0