Du vill veta hur det känns, eller hur? Only I know about it bro'

Skrivit en låååååång lista med vad jag ska ha med mig till Bollerup nu och det fattas säkert 1000 saker och jag kommer antagligen glömma packa ner halva!
Vaknade bredvid världens bästa vän imorse.. eller förmiddags. Hängde med ner till knutan när hon skulle till bussen o gick sedan hem o bytte till träningskläder. Köpte ny sport bh igår. sjukt härlig att jogga med en sån istället för vanlig bh! haha okeeeeej, konstig information kanske ;s
menäää iaf! träffade oscar nyss mån timme medans jag fixade lite med "bollerup-grejerna". aaah börjar bli lite nervös nu faktiskt! Men nervösiteten är positiv!
Vet inte rigtigt vad jag ska göra nu, hade tänkt städa men lite svårt då mycket av det jag ska ha med mig ligger överalt. blalaalla härlig anledning för inte att städa ;D
äjja, tror jag kollar på lite ghostwhisperer o slappar lite. Har sjuk träningsvärk i benen o ruuuumpan så behöver ligga ner lite o chilla ;)
Chao!
 
weee. fel håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0