Kommer sakna dig något så obeskrivligt mycket, kära häst

Doften av nyfixat åker, värmen från sommaren, gnäggen från hästarna, ljudet av hovar som rusar över åkern och känslan av att sitta på världens bästa Bazooka.. ja så va min allra sista ritt på min älskade ponny idag ♥
Kommer sakna det, hon, ALLT! Hon åker imorgon.. for good tyvärr :( Avslutar denna boken och börjar på en ny.. tyvärr innehåller den nya ingen Bazooka. Kan inte skriva mer om detta nu... gråten sitter i halsen men vill inte böla nu. Tårarna får vänta tills imorgon, fast jag vet att det inte kommer vara så när jag väl lägger mig på kudden senare ikväll. Men vet att allt är positivt med hennes nya hem och det är det viktigaste för mig !
Så jävla inbjudande åker! Sista men bästa gången ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0