snyft, snyft, snyft

U N D E R B A R dag!
Många tårar, många leenden och många skratt! Åkte till stallet när jag vaknade o mös med bästa Bazooka hela dagen o red ut på kvällen med härligt sällskap! Först ner till stranden o red i vattnet o tog en lugn o härlig galopp i vattenkanten. Sedan red vi vidare mot den stora nyfixade åkern o fick några underbara galopper ! Verkligen den bästa ritten man kunde tänka sig som sin sista !
Under dagen har jag haft sällskap av Amanda, Anna o Hanna.. fikade tillsammans i stallet, kollade på lite OS hoppning (GO ROFFE!!!) o har även fotat Bazooka lite med Anna! Fick faktiskt några fina bilder! Riktiga gråt-bilder eftersom det är dem sista bilderna jag kommer få på henne :(
Kunde inte ha föreställd mig en bättre dag som "sista-Bazooka-dagen" som dagen har varit idag.
 
Hur länge kommer detta göra ont i mitt hjärtat? Stjärnorna blänkor över stallet men din stjärna bränner bara en natt till. Jag önskar att det hade varit en annan väg men vi har kommit till en återvändsgränd och kan tyvärr inte följas med varandra tillbaka. Nu har äventyret snart nådd sitt slut o tillbaka finns bara minnen. Du finns i mina tankar natt och dag men vet att vi inte kan fortsätta. Äventyret slutar glädjefullt och med många tårar men minst lika många underbara minnen. min bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0