You will never find someone who loves you as much as I do

Jobbigaste morgonen på länge. Att vakna och veta att det inte står en söt liten Bazooka o gnäggar efter mig när jag kommer i hagen och att jag inte får klappa hennes mjuka hals eller skratta åt våra häst-till-människa-skämt som ibland uppstår, att jag inte ens kommer i närheten av en häst idag... värsta känslan! Tårarna bara välter ner från kinderna och det finns inget som kan få dem att försvinna, bara det omöjliga att Bazooka helt plötsligt skulle komma tillbaka. uch ska inte försöka lura i mig själv massa omöjligheter...
Jobbet next då? tydligen. kommer fan inte ha någonting att göra på jobbet när vädret är så här kasst... fan då går tiden bara sjukt långsamt.
Arrgh silken dag! Lite depp musik och en stor skål glas, ja då är dne verkligen perfekt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0