Hiding you'r feelings isn't the way out, but sometimes you have to

Bazooka gick felfritt genom besiktningen vilket betyder att hon nu officiellt är sålt.. vet inte riktigt om jag ska sätta in en glad eller ledsen smiley nu så den får bli såhär :l
Men detta var ju bara första steget inför mitt nya "bonde"liv, så på det sättat känns det bra!
Verkligen en kär familj som har köpt henne och hon kommer utan tvekan att må jätte bra på det nya stället! Dom kommer skicka bilder osv på henne sa dom, så jag vet hur Bazooka mår vilket jag är otroligt tacksam för!
tårarna har försökt komma ut många gånger under dagen, men jag har lyckats hålla tillbaka dom för tillfället. Dom kommer säkert ikväll men nu ska jag träffa Maja så det får vänta !
Ha' det bäst, peeacceee'
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0