I hate that new friend who tries to steal your best friend. The worst thing is that your best friend chooses them over you.

Detta har verkligen varit en sådan riktig najs sommarlovs dag! SOL, kompisar o häst!
först stack jag till hannah o gick med hon o sara till havet i badade o solade, gött som fan! lekte med nån konstig mask i en pinne som på nått sagolikt sätt försvann..? Ajja, gick till stallet efter det o red min fina hästapååålle som dessutom va jätte duktig idag! Amanda fotade lite när vi red... o tog dessutom lite snygga egofotos.. "tack amanda", dom är sparat på min dator nu o allt ;b
Efter det hälsade jag o amanda lite på en gammal stallkompis snabbt på kg o sedan gick jag till michan o har spenderat lan-kvällen med hon, ög, Kattah, Vilgot, Jesper o Staffan!.. och tacooos!
Ska sova nu tyvärr... ska upp o tjäna pengar imorgon i Daaaanmark. Peace'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0