I'm sick of people blaming others for what they have done. Get a life and start taking responsibility for your own actions!

Sitter o kollar ghostwhisperer i en alldeles för stor t-shirt o chillar. Har jobbat på Gunnarlunda hela helgen o har träningsvärk i stort sett hela kroppen. Följde med på hopptävlingar både lördag och söndag. Långa varma dagar kan man säga...igår, söndag, var vi ute på tävlingsplatsen i 13 timmar ! tyckte synd om dem stackars hästarna som fick stå i transporten hela dagen :( Men trots den långa varma dagen, var det rätt mysigt! Pernille hade med sig sin lillebror o en tjejkompis som begge två va på min ålder så vi hade roligt när vi inte hade någonting annat för oss ;)
Det har varit en helg med massa skratt, slit o alldeles för lite sömn! igår morse(natt) ringde väckarklockan 04.45 och jag trodde helt seriöst att jag skulle dö. Hade gått o lagt mig sent och klockan 2 på natten hände det en grej så jag var tvungen att gå runt i lägenheten lite ... haha, fml. Mochade typ... erhm nästan 20 boxar klockan 05 och åkte iväg till tävlingen typ halv åtta -.-' >gooooosh, vill tillbaka men ändån inte !
Bazooka va hur duktig som helst idag och tjock för 3 hästar. På torsdag kommer det en familj som ska provrida henne så jag hoppas verkligen att det kommer gå bra !! Verkar jätte tryggt !
Ajja, nu orkar jag inte skriva mer för nu vill jag kolla vidare på Ghostwhisperer... chaaaaaaoo'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0