Life is too precious to worry about stupid sh!t. so have fun, go party, and fall in love. Say what you want to say. Do what you want todo. regret nothing and don't let people who don't matter bring you down.

Känslofylld, kaotiskt o roligt kväll igår.. ja vad kan man säga? Rydebäcksfest? Känner fortfarande musiken som dunkar i bakhuvudet o hör alla skratt o skrik som förekom över kvällen. Älskar alla mina kära vänner som gör mina dagar roliga ! Back 2 the kaotiska... Så blir det väll alltid när det är fest typ? Händer alltid både positiva o negativer grejer men det gäller bara att försöka muntra upp alla..... o DANSA! Dansa, dansa, dansa heeela kvällen! Haha, känner hur byxorna jag hade på mig igår luktar Cider, vem fan splide på mig? I'm innocent!
Ajja varje dag är ett minne för livet så vad sägs om bara att minnas det positiva? Så försöker jag leva iaf!
Nu måste jag klä på mig så jag kan komma till stallet, Bazooka hjärtat ska ridas en sista gång innan en hel veckas sommarlov på Ö-land. Peaaaceeee'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0