Sometimes you have to be thankful even for the person you hate the most because they will one be the reason for your success.

Låång o stressig dag på jobbet... igen men gött att man nu är ännu rikare än igår!
Gick upp 6 i morse o åkte till stallet. Red min underbara ponny o det underbara vädret. Helt lugnt o männskodött på gården.. sååå härligt! Glädje-gnägget som kom från Bazooka när jag skulle hämta henne i hagen gjorde absolut min dag!
Nu ska jag fandeme sova! Tror jag sover i Danmark imorgon så jag missar Helsingborgsfestivalens första dag, men ska ändå jobba så det är skit samma.. kommer inte orka gå på festivalen efter jobb ;)
Kör på samma sak imorgon bitti, upp tidigt o rida min finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0