A good life is when you smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have.

Hemma i Sverige igen !
Bazooka va lika fin idag som igår! Mina underbara häst... tråkigt att hon ska iväg snart för alltid :( Men så länge hon kommer må bra är jag glad :)
Känner för att vara hemma ikväll i slappa för kommer säkert hitta på massa bus denna veckan. Dock inget planerat men nu när det är sommarlov brukar allt komma så himla spontant. Längtar efter att få besked från Bollerup om jag har kommit in eller inte, börjar t.o.m bli lite nervös vilket jag inte va innan :o Menmen,jag hoppas verkligen på det bästa!
 
Va lite i mammas affär idag o chillade med lillebror o Pizza ;) Fick detta häftiga armbandet därifrån! Fick det gratis såklart eftersom mamma jobbar där.. men annars kostar det 299 dkk,-.. finns på hemsidan tror jag www.zarkop.dk.
Jätte fina kläder/skor/m.m som jag verkligen rekommenderar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0