Don't let anyone call you ugly because you know deep down you're beautiful. So stop with the make up and just be yourself because you're beautiful.

Har haft en trevlg dag med kattah o Vilgot på väla. Köpte en klänning till skolavslutningen... Har begett mig på långklänning haha ;) men det kanske bäst ifall att det är kallt i luften. Ska ha mina bruna klackskor till klänningen så jag kommer till skolan 182 cm lång, hehe ;) Ska dessutom spela på skalavslutningen. Jag o några andra tjejer har börjat träna lite på låten som vi ska spela och det funkar faktiskt rätt bra ! ;) Ska träna lite mer imorgon och en gång på måndag i kyrkan. jajaminsann, det ska nog bli bra !
Nu ska jag sorterar alla mina 3000 bilder och video som jag har på datorn.. fy faaaaan vad tradigt -.-'
Ha en trevlig kväll, vi hörs! peace'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0