Everyone wants what they can't have. But if you begin to love what you have, you won't need anything else.

Blir en lugn fredag kväll för min del. Stannar hemma o chillar framför TV'n. Ska fira min lillasyster imorn så en stor del av familjen kommer hit imorn o äter tårta. När alla har ätit tårta ska vi upp o kolla på Jean banan x) haha, ska nog bli roligt ! :P
Bazooka var underbar idag, det känns så himla bra nu när vi dansar runt i ridhuset ! ♥
Kollade på skolans musikal idag, haha fett rolig va den ! ;D Pratade lite med Fanny efteråt (har inte sett henne på över en vecka :s) lava yo göörl ♥
Letar fortfarande avslutningsklänning. Har faktiskt precis hittat en men vet inte om den blir bra.. jag är verkligen inte en klänningmänniska, ser verkligen förjävlig ut i klänning ;L menmen, man måste ju ha klänning när man slutar 9:an --> och börjar ett nytt liv med 3 gymnasie år !! ♥
Känns skönt att vara osminkat för en gångs skull.. då behöver jag inte sminka av mig ikväll (haha) så lat jag är ! :b
Peace'
↑ dagens outfit

Kommentarer
Postat av: fanny

älskar dig massor tjejen <3

2012-06-03 @ 21:37:51
URL: http://ffannyjosefine.devote.se
Postat av: fanny

älskar dig massor tjejen <3

2012-06-03 @ 21:38:00
URL: http://ffannyjosefine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0