Fuck your life

Ligger i sängen o tittar på Björn Bröder o smsar lite med gott folk. Pallar inte sova nu av någon konstig anledning och filmen laggar sönder just nu så jag tänke göra ett inlägg så länge.
Asså måste typ gå o hämta 20 toalettpappersrullar för att torka bort alla tårar som kommer när jag tittar på Björn Bröder... desiderat när jag kollar på disney filmer *pinsamt*- men sant "/ Filmen har varit igång i 21 minuter och jag har redan bölat asmycket här forever alone under täcket.. BRA EMMA!!
Börjar bli lite lagg på denna datorn nu när filmen laggar och försöker tänka positivt.. kollar runt i rummet för att försöka tänka positivt men det ser ut som det har varit bombnerslag här i mitt rum, min mobil dampar lite sådär ASmycket, Tetris funkar inte på denna skitdatorn, jag är fett torstig men pallar inte resa på mig och blablabla osv.. åååååhh fml. Hmmm, ;s
.. orkar faktiskt inte vänta på att filmen funkar igen... kollar på lite ghostwhisperer istället tror jag.. haregött alla!
Peaceeeee'
Lite gammal bild.... saknar hårfärgen.. den har typ blivit helt fuckad nu :( menmen, ska snart färga det igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0