Hey Rockers!S Sorry I've been so slake lately!! But I'm back now and I'll rock out some awsome posts

TjennnnA! Behövde egentligen bara vara på skolan i 25 minuter idag (haha fett men onödigt) men stannade lite längre o fikade med några andra+lärarna och hjälpte Eric med nått program. Va med Fredde o Eric efteråt och efter lite tid joinade Julia minsann också. Åkte först till plantan o chillade hos Fredde o sen åkte jag o Julia snabbt till stallet o fixade med Bazooka. Åkte tillbaks till grabbarna sen igen fast va på Råå istället för plantan o chillade på Staffans båt. Lite senare träffade vi Kajsa, Fanny o Gry på HM men jag kunde inte stanna där så länge eftersom jag skulle passa min lillebror. aa, det va typ min dag i korta drag ;) Imorgon är det skolavslutning så har precis fixat naglarna o tränat på det jag ska spela i kyrkan.. börjar bli fett nervös, både för spelningen och för alla känslor som kommer komma fram i morgon. åååååh, har värsta nostalgi perioden nu bara för att detta kapitlet ska avslutas.. men nästa kapitel blir förhoppningsvis otroligt spännande o lärorikt !
Vi hörs, peace'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0