“I won’t be what you or the world tell me to be; I decide who I am.”

Gårdagen va rätt najs. Efter stallet osv, åkte jag till Hannah o solade lite. Vi hämtade Pizza o träffade Sara o åkte in till stan. Gick ner til Gröningen o chillade. Efter lite tid kom Julia också. Vädret va så himla fint igår!
På vägen hem träffade jag lite andra typ, Alle, Julia, Nelly, Fabian m.fl. Snackade lite med dom och gick sedan hem.
Ska till Danne ikväll med några av mina allra bästa vänner ! Ska bli skiiiiiit roligt hoppas jag ! Ska fira midsommar med dom ;)
Ajja, vädret är piss så vänta lite med stallet, men åker väl dit om nån timme eller två.. Lilla Bazooka ska ju ridas ♥
Vi hörs, peaceeee'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0