If you can't be a pencil to write anyones happiness, then try to be a nice eraser to remove someones sadness.

... vill bara berätta hur GLAD JAG ÄR ÖVER INTE ATT HA NÅGONTING KVAR I SKOLAN !!! SÅ HIMLA HÄRLIGT! Nästa onsdag är det allra sista skoldagen som 9:a och då lämnar jag Vittra på landborgen där jag har spenderat måndag-fredag i lite över 2 år. Onsdag kommer bli en glädjefull dag med massa tårar. Försöker sätta ord på känslan, men det är ta mig fan omöjligt. Kan inte ens räkna mig till antalet känslor som finns inblandade och måste nog smälta allt det här först. Herrejävlar.
YEY! :D


Kommentarer
Postat av: Hannah

Istället lämnar du mig här i helsingborg för ditt gymnasium, hur ska jag klara mig? :( <3

2012-06-04 @ 20:38:58
URL: http://www.hannahida.devote.se
Postat av: Emma Andersen

Aw, hjärtat! Jag kommer ju hem på helgerna och då ska jag ju träffa alla kompisar och du är verkligen en av mina högst prioriterade kompisar ! <3

2012-06-04 @ 20:45:57
URL: http://emmaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0