Let your dreams be bigger than your fears, your actions louder than your words, and your faith stronger than your feelings.

Wihoo! hade en awsome night igår med alla kompisar från klassen och lite fler! vi va på Gröningen o hittade på allt möjligt. Har redan bestämt med jätte många att vi ska träffas igen under sommarlovet och jag hoppas verkligen att det kommer hända! Lite synd att det senare på kvällen kom typ 15 pers från Laröd när det va 9ornas avslutningskväll, menmen, vi va ju på gröningen så vi hade ändån inte kunnat skicka bort dom fast att alla ville det.. shit the same, jag sket bara i dom och hade askul !
Kommer aldrig glömma gårdagen, den va alldeles underbar och jag tror inte har har gråtit så mycket i mitt liv. Lånar Fannnys bilder från Julias blogg men kommer lägga upp fler när dem publiceras på facebook ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0