Some people are like gravity : they will always try to pull you down. So you'll have to stay strong and keep following your dreams, no matter what they say.

Vaknade upp bredvid världens allra bästa vän idag. Min säng är inte så stor så vi har sovit ganska trångt.. men det gick ändån ;) Igår kväll va vi på gröningen med några ex-klasskompisar (Naffee, Izzi, Helena o Joanna). Riktig roligt ! Badade med dom haha, årets första dopp (utan häst) ;D
Vi gick i la oss vid halv tre efter vi hade kollat på jag vet inte hur många Ghost whisperer avsnitt o guess what? >Det första vi gjorde på morgonen va att kolla på mer x) fett bra serie ! ♥
Vi gick ut på stan sen o jag shoppade lite (träffade även Naffe, Izzi o Linnea på GinaTricot). Åkte till stallet efteråt och red världens sötaste lilla ponny som btw va super duktig idag ! Börjar gå framåt igen nu efter skadan :)
Snackade lite med Bob på bussen o han va t.o.m så snäll o följde mig hem ;)
Har bestämt mig för att stanna hemma ikväll. Kände att jag behövde en lugn hemmakväll framför datorn o TV'n.
Ajja, här är det jag köpte idag:



Peaceeee' ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0