Sometimes you just have to let go of what's gone , appreciate what still remains, and look forward to what's coming next.

Ååååh detta vädret alltså! Vi hade precis två underbarar dagar med sol o värme och sen så fick vi tillbaka detta tråkiga.. uuusch, men jag har ändå haft några bra dagar i det molniga vädret ! Firade Midsommar med Kattah, Vilgot, Fredde o mc i Påarp med mc's familj /vänner. Soft kväll kan man säga. Lugn o skrattig ;) Hade tagit med mig kameran för att fota massa fyllobilder, men ingen drack särskild mycketså det blev inga. Vi chillade mest :b

Kom precis hem från stallet o fy faaan så fint min häst gick idag. Kände hur hela hästen dansade o jobbade under mig ! <3 älskar min fina prinsessa !

Drar snart till Danmark -> Helsingør, o chillar där tills imorgon :p Länge sen jag va i Danmark känns det som... typ ett par veckor sen tror jag. Ajja, ska hinna äta lite lunch innan jag går till färjan. Vi hörs.
Peaaceeeee'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0