SOMMARLOV

Detta var då allra sista skoldagen i 9:an. Har varit en dag med massa skratt, tårar och känslor. Tack alla underbara i 9:an och alla lärorna som har varit en del av min vardag i över 2 år. Komma verkligen sakna er, men självklart kommer man hålla kontakten med en del ! Fest ikväll med alla 9:or och lite andra inbjudna vänner på gröningen, ska verkligen bli super kul ! Först ikväll kommer det allra sista "hejdå" till många underbara personer. uusch, saknaden kommer bli stor ♥ Fanny, Katarina och Julia med älskade änglar. Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag kommer sakna er, kommer sakna OSS! Puss och massa kärlek till er ! Tagga sommarlov nu förfan ! Känner att detta kommer bli ett av dom viktigaste sommarloven i mitt liv ♥
Sitter o skriver detta med gråten i halsen men som tur är, åar dme flesta tårarna som kommer fram glädjestårar. Jag är nöjd med den tiden jag har haft med min klass och nöjd med resultatet av allt pluggandet. Nu är det bara att titta framåt hela tiden och njuta av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0