That wall you're building, it may keep out pain, but it may keep out love.

Godmorgon ! Känner mig faktiskt rätt pigg idag så det är härligt. Vet inte vad jag ska hitta på idag. Ska ta hand om Carl en liten stund nu på morgonen, och sen ska jag väl antagligen åka till stallet. Vet inte om jag hinner säga hej till någon idag. Eller om jag har tid. Ska sudda allt i franskaboken och lägga alla mina grejer från macbooken till nån internhårddisk eftersom skolan ska få tillbaka sina mac's imorgon (SADFACE) !
njaaaa, tror faktiskt inte dagen blir så spännande, jag kommer antagligen inte vara med om nån världsomvälvande, spännande upplevelse.. menmen jag får träffas älskade Bazooka och då är allting bra ♥

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0