The moment you feel like giving up, remember all the reasons you held on for so long.

Har lämnat min älskade macbook idag. fan fan fan va jag hatar denna jäääääääävla datorn jag har nu. Stor, gammal, ful, SEG o dålig ! Varför kunde inte bara skolan ge mig datorn istället för allt det jävla tjaffs med att få tillbaka den? *ledsen-emma*. hmmm, fuck det o fuck mit liv just nu. allting förstördes typ pga av det :(
Något positivt från dagen? JADÅ! red Afrodite idag och ska evt hjälpa rebecca lite med henne nu när hon är gravid. kanske, kanske inte.. hoppas såklart att det blir så, lär mig sjukt mycket av den hästen !
Bazooka hade nått jätte konstigt sår på bakbenet idag så skrittade bara ut en liten runda istället för att rida.. lika bra ;)
Tror inte jag orkar sitta framför datorn ikväll.. iaf inte denna datorn, fy nej. Asså shit silken ångest jag har övar att lämna min mac :( hmmm, får väll vänja mig vid denna datorn igen... "yey".. hiihi måste bara nämna en sista negativ grej om datorn.. den har fucking danskt tangentbord så måste heeela tiden fixa med ä och med ö, annars blir det æ och ø "/ "/ "/ "/.... jobbigt läge och sjukt irriterande i-landproblem.
Nu... ja vet faktiskt inte vad jag ska hitta på nu.. spela gitarr? :D
Måste fixa en sådan grej o fota nya bilder imorgon..har bara gamla fula bilder på denna datorn typ och det blockerar den saken när man ska sätta in en bild :S
Ajja, gitarren väntar, chao'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0