Always be yourself. Except if you can be an unicorn, then always be an unicorn.

choooo' sitter med Kattah o Fredde... och ja, typ pluggar och är nervös inför franska provet :s "yyeyyyy".
Saknar min lilla Fanny som är på ad heeeela veckan :( puss hjärtat ♥
yeeeeah, kände för att blogga men har inget spännande att berätta känns det som. Vädret är skit och skolan är seeeg. Ju JUSTEFAN! GRATTIS min lilla danska kompis Fredrik ♥♥ !
Aaaahoppp, tagga stallet sen i detta vädret.. ash är man hästmänniska så är man, och jag saknar min fina häääst som står o fryser i hagen utan täckte ♥
Nu ska jag försöka återgå till plugget, peace'

Kommentarer
Postat av: fanny

saknar dig jätte mycket hjärtat <3

2012-05-29 @ 20:49:20
URL: http://ffannyjosefine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0