Deep down inside I feel to scream but this terrible silens stops me

Hade en jätte mysig kväll hos Sofia o Micke igår, hoppas verkligen inte det var sista gången jag sov hos dom! Sjukt härliga människor ♥
Idag hängde jag med som hästskötare till Sofia och till dels Elin. Båda hade väl sina positiva o negativa situationer i ridningen men dagen var mysig och spenderat med trevliga människor.
Stannar hemma ikväll o pluggar lite teknik + spelar lite gitarr...ska försöka lära mig något spännande på elgitarr så jag kan spela upp för min musiklärare o få lite bättre betyg ;)
Bazooka va väl rätt så fin idag. Red dock BARA i höger varv (hennes sämsta varv), så va riktigt jobbigt samtidigt som det var roligt. Hoppas vi kan ordna en dressyr träning för Henrik nästa vecka, hade nog hjälpt jätte mycket! brukar avsluta dom träningarna med ett svettigt leende på läpparna ;)
Hoppas alla har haft en bra lördag, peace'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0