Happiness and sadness run parallel to each other. When one takes a rest, the other one tends to take up the slack

Tagga nationella i matte del C nudå...! "yey" :'X
Ska snart sminka mig och gå upp till skolan, ska träffa lilla Fanny där uppe 10 över. Brukar vi göra, tråkigt att gå enda till GA församlingshem(där vi ska ha nationella), alldeles ensam. Julia kanske också är där....? ♥
Ajja, ska tyvärr inte rida idag efter uteritten igår hon får vila tills såret har läkt. Ouff känner mig så hemskt :( Slutar kanske lite tidigare, så man kunde fotta henne lite idag... hade varit kul! ;)
Hör va mig sen, peace'
Bjuder på en bild från igår kväll... vill inte lägga ut en bild på hur jag ser ut nu... trött o osminkad :s
Chao'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0