I Don't wanna miss a thing

Don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
Cuz I'd still miss you babe
And I don't wanna miss a thing

Njuter varje dag, timme, minut och sekund med Bazooka nu. Känns så konstigt att vi bara har denna sommaren tillsammans och sen...... sen ingenting? Älskade häst, hur ska jag kunna säga hejdå till dig? Fy helvete, nu kom dem jävla tårarna igen! Kommer fan varje dag nu för tiden... om tårarna börjar rinna är en sak, men inuti rinner dem hela tiden. Usch, ska försöka inte tänka på detta så himla mycket, men tanken är som min skugga - finns där hela tiden och ibland är den större än mig själv.

Gud så deppig bloggen måste va när jag hela tiden skriver om detta? Sry läsare! Men det är det som snurrar runt i skallen just nu, så därför är det, det som publiceras här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0