If you see someone today without a smile, give them one of yours. It will make their day

Har haft en lite bättre dag idag! bättre än igår iaf ! ;)
Hade allra sista nationella i 9:an idag.... känns helt jävla underbart ! då är det ju bara att tagga inför gymnasiet!
Badade min lilla pålle idag. ren o fin blev hon! Träffade lite kompisar när jag va ute i promenerade med Bazooka så hon skulle torka efter badet. haha lite random att träffa folk man känner när man kommer gåendes i ridkläder och med en häst .. :S oups! :b
Har lite huvudvärk. så vet inte om jag orkar plugga ikväll... tror jag ska spela gitarr o lägga mig tidigt istället :)
Puss o kram!
peace'
En lite bättre bild från spexfotograferingne med klassen! haha, sööööta :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0