I'm mature enough to forgive you, but I'm not dumb enough to trust you again

Kom precis hem med en härlig dos stalluft i lungorna ♥ Kattah följde med till stallet idag o myste... gött med lite extra hjälp... thihi, nää men alltid härligt att va med den tjejen. Det är bara ensiffriga dagar kvar till allt det skrifligas deadline och hela min kropp skriker PANNIIIIKK! måste ju göras tyvärr.
Imorn ska jag o kattah ha lektion för 7:orna om FN's mänskliga rättigheter.. usssh har nappt börjat! ja då vet jag iaf vad jag ska ägna min kväll till, "yey", -.-'
Hoppas snart jag får bilderna från fotodagen med tjejerna och hästarna.. är så nyfiken på resultatet ! ;)
PeaCe'
phhahahhahah, snygga tjejer på idrotten ! typ ett halvår sen tror jag ! ;I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0