Lustig afton gör olustig morgon. Bakfylla?

Fy helvete så illa jag mår. Hade en riktigt rolig kväll igår med härliga människor ute på landet bland alla hästar och påfåglar. Skulle egentligen ha sovit hos Michan men tyvärr avslutades kvällen lite oplanerad. erhm vill inte beskriva vad som hände i detalj men ja... jag drack waaaay to much :(( Några vänner kom i hämtade mig i bil (så jävla tacksam jag är för det btw) och körde mig hem till min egen säng.
Usch upplevade något av det läskigaste jag någonsin har varit med om idag. Jag skulle rida vilket så klart inte gick så bra. När jag skrittade runt på Bazooka kände jag helt plötsligt hur allt började snurra och det kändes som att hela min kropp invarderades av myror... hela kroppen höll på att somna kändes det som. Jag skulle ta min hand till mitt huvud men jag kunde inte lyfta på armen. Jag kände efter och fick nästan panik när jag upptäckte att jag inte kunde röra min kropp.. Jag fick kramp i armar, ben, fingrar och det börjadr snurra mer och mer i min skalle. Helt plötsligt tog Bazooka ett litet steg med mot höger och jag kunde inte hålla mig kvar.. japp jag trillade av stilleståendes typ. fy faaan vad äckligt det var. Jag kunde inte resa mig på typ 2 minuter efteråt. Så jävla obehagligt. Kunde knappt prata heller kändes det som, skulle verkligen anstränga mig. fy fan,, ja så jävla roligt är det att vara alkoholförgiftat -.-' never again!
Nu sitter jag i sängen och försöker dricka lite cola... wish me luck!

Kommentarer
Postat av: ög

Krya bästis <3

2012-05-28 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0