Lying is your favorite passion . Leave me. Go where you belong

Sitter på rummet o chillar lite med musik. Ska läsa lite franska grejer inför provet imorgon, "ooh lala" -.-'
Känner mig inte speciellt taggad kan jag säga "/, menmen, tyvärr måste det göras :s
har inte varit i stallet idag, känns jätte konstigt. Fast jag inte har varit borta från min häst mer en en dag, saknar jag henne jätte mycket! haha, töntigt -- jag vet :p Ska dit imorgon igen o rida med bett för första gången på jätte länge ! Hon fick raspat tänderna idag och hennes sår har läkt. Hennes tänder var tydligen jätte vassa så tandläkaren sa att jag nog skulle känna skillnad i ridningen nu... yey, längtar tills jag ska rida !! :D
Ojdå, nu började hästsnacket igen x)
Ajja, vi hörs.. peace'

Kommentarer
Postat av: Fatima

men kolla vilken snygging asså!!

2012-05-04 @ 22:43:16
URL: http://novitell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0