Smile like you've never cried. Fight like you've never lost. Love like you've never been hurt, and live like you'll die tomorrow

Kom precis tillbaks till Sverige.. har varit i Danmark typ hela dagen o ätit... typ bara ätit :b
Storlek XXXL nudå,, uhmm bikinikropp ! -.-' hehe, skojar ! Men Farmor har alltid så himla mycket mat! ;)
Skolan var lite seg fast att jag redan stack vid tolv.. sket i dem två sista lektionerna så jag kunde åka till Danmark. Sen så har jag ett litet meddelande till Fanny Vernerson.... BLOGGA !?!?!?!=)!(/&!%€#€"%&/()=!! .. !
älskar dig oxå.. pusssss :*
Nu ska jag försöka lägga upp en videoblogg i kväll till Julia.. hoppas det funkar. Peace'

Kommentarer
Postat av: fanny

jag har bloggat, wiho <3

älskar dig med :*

2012-05-09 @ 18:36:38
URL: http://ffannyjosefine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0