Sometimes all you have to do is forget what you feel and remember what you deserve.

♥ Yo' followers ♥
Har haft en vanlig dag med skola, skratt, danska, fika, kompisar, träning, plugg, stall o häst. Avslutar nu dagen med att stänga mattehäftet, sätta på lite underbar musik och fixa mig inför sängen.
Har precis suttit o tänkt på skolavslutningen och fick lite panik. Det är ju snart! inte många dagar kvar! Måste verkligen köpa en klänning snart.. försöker göra det denna veckan !
Hade min allra sista danska lektion idag. Kändes bra, vi spelade bara kort o fikade. Va lite med Frederik sen efteråt o pratade om allt o ingenting som vanligt..alltid lika trevligt ;)
jahopp.. sängen nu! kommer somna dirr' är så hiiimla trött nu för tiden. Somnar hela tiden på bussen och nästn på lektionerna osv.. uch, hatar sådana perioder.. Men det går väl över ;)
Visar dagens outfit också.. älskar tröjan. När jag hittade den var jag TVUNGEN att köpa den. tvungen!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0