Sometimes we just need to look into ourselves and find the missing puzzle of our life.

Förstår mig inte riktigt på detta vädret.. Det har varit solsken, typ 30 grader och vindstilla.. nu är det regnigt och oskigt men fortfarandre varmt. hmmm. Ajja tror jag har fått lite färg i ansigtet idag, så himla underbart!
Imorgon blir det paddling med klassen,, fyyy fan JAG VILL INTE !!?!? tänk så välter man och trillar i vattnet, KILL ME!
Hoppas att jag av någon konstig anledning blir sjuk imorgon.. typ får 'en-dags-aids' eller ngt.
menäääh, nu blir det plugg här och sen ska jag till stallet.. IGEN(har redan fixat), och rider ut en runda. Om vädret har blivit fint igen ikväll, rider vi kanske ner o badar :D ♥
peace'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0