The meaning of life is to give life a meaning

Godmorgon godmorgon ! Sitter nyduchad med frukosten framför mig, musiken från högtalarna och njuter av denna icke-stressiga morgon. Jag har verkligen börjat uppfatta att skolan snart slutar och jag kan stänga igen den boken jag har läst i 11 år och börja på en ny efter sommaren. Inte många dagar kvar och jag längtar bort samtidigt som jag vet att jag kommer längta tillbaka. Samtidigt som jag är sjuhelvetes glad över att det snat är över, börjar det där vemodet sköljas över en nu. Man trodde nu aldrig att det skulle ta slut på riktigt, men nu är kriget snart över och det medför blandade känslor inombords.... mest positiva såklart ;)
Vi hörs senare, peace'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0