Trust is like paper : once it's crumpled, it will never be perfect again.

Har paddlad med klassen idag. Rätt roligt ibland men fy fan vad jobbigt och blött det skulle va. usch usch. Fick häsla på kor(haha^^) och solat lite.... blev dock inte brun med röd -.-' ajja, what the hell, är jätte trött nu och vill bra sooooooova!
Gjorde precis klart allt det skriftliga till NO'n, ska bara göra någon konstig konstruktion av en termometer.. hmm, får se hur det kommer gå ;) Sen har jag bara SO'n kvar som är skriftligt, men ska vara klart tills på fredag så har ändån panik!
Red till stranden själv här på kvällen. Stranden var underbart fin, det var varmt i luften och allt var bara perfekt. ibland har man några underbara stunder med hästarna ♥ Vattnet var helt ret o fint och vi skrittade runt i vattenkanten.. så himla myyyysigt ♥
Ajjaop, ska försöka förberedda mig inför att göra den termometern och sen tror jag det blir godnatt för min del.
peace'
HAHAHAHHAAHHHAHAHAH, det roliga ögensblicket där man hittar en sån här bild på sin dator XD XD XD fina fina tjejer på idrotten för typ... länge sen x) kattah o julia ;P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0