It's funny when you do something right and no one remembers, but when you do something wrong, no one forgets

Fingrarna dansar över gitarren hela tiden.. denna solo'n måste sitta perfekt innan tisdag när jag ska spela upp!
Denna låten: http://www.youtube.com/watch?v=aSNJ00iAZ7I
Metallica - One. Ska spela t.o.m 1,10 min.. Om jag hinner lära mig den solon som börjar då, spelar jag den också men statsar på första nu! ;)
Hoppade Bazooka idag. Gick väl bra när vi hade kommit igång. Hoppade ändå rättupp på 90 och kompination med ett stort galoppsprång. Jag tänker alldeles för mycket på det negativa och glömmer att glädjas av det som går bra. Får bli bättre på att priotera det positiva först !
Hör av mig sen, peace!
Osminkad o nyduchad... fulare bild får man leta efter, men bjuder på denna idag!

Chao'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0