Amamaaaaagoooosh, smälter inuti !

Heeeej! haha, satt o tänkte på ngt jag, Fanny o Julia pratade om i skolan och vill visa vad jag menade. Ja vi är ju tjejer så vi pratade så klart om snygga killar och hur killar ska se ut från topp till tå.. seriöst, från topp till tå! Men iaf, tror inte riktigt dem gillade samma saker som jag gillar, och nu vill jag bara visa (mest dom) hur jag tycker killar ska se ut ;)

Alex Evans ♥♥♥
Så jäääävla ... ALLT!♥ lavejooo
och dem här då.. mmm dör så söta♥
Desse 3 killarna = mums... skulle kunna lägga in fler, men det finns för många snyggisar i världen så.. ja . mums ♥

Kommentarer
Postat av: fanny

inte riktigt min smak, men de är faktiskt snygga <3

2012-05-24 @ 22:39:44
URL: http://ffannyjosefine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0