The awkward moment when someone is wearing more makeup than clothes

just chillin in my room, with my computer, at a chair, with choklad(tagga bikinikropp), music, OCH VÄRLDENS STÖRSTA UPPGIFT!?!?!? AAARGH, har precis planerat hela min uppgift och börjat lite och har inte förrens nu riktigt uppfattat hur stor den är.. bläääh, måste försöka göra klart den denna veckan !
Nationella idag gick väl helt ok, hoppas jag, vet inte, kanske..? ajja får se när resultet kommer ;)
Bazooka var underbar idag, som vanligt, men hon gick jätte fint idag. ååååh älskade pålle, bara en sommar kvar tillsammans med dig ♥♥
FAN, måste jag verkligen börja böla varje gång jag tänker på det
Vi hörs, peace'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0