We take a risk when we open our hearts because the truth is, if we open our hearts, we will get hurt

haha, nu har jag äntligen lärt mig både första och andra gitarrsolot! ;) måste fortfarande träna upp solo 2, men det blir bättre o bättre och 1:a sitter nästan perfekt ! :D
börjar få lite ömma fingrar nu.. blir så när man sitter i spelar länge.. har nästan spelat 2 timmar nu :o shit, tiden går fort!
Ska förberedda mig med en tektik uppgift så jag kan börja imorgon (ska göra mitt eget termometer)... men det gör jag senare ;)
Funderar på att lägga ut en snabbvideoblogg senare när jag spelar låten... haha, kommer säkert faila när jag börjar filma.. brukar tyvärr va så x)
Bjuder på en rolig bild från spexfotograferingen med klassen i fredags.. hahaha, dör så söta vi är !
Tror jag råkade ta en av dem dåligaste bilderna.. hmm, orkar inte leta upp en bättre bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0