ännu en helgbloggning # weee

Träffat Mican o Elin idag i stan. Härligt att träffa sina stadskompisar på helgerna! När man lever med bönder måndag till fredag i en håla omringad med åkrar, hästar, kor o traktorer är det fan HEAVEN att sitta i stan med "vanliga" människor omringad av bilar, stora byddnader o affärer. Längtar dock ändån tillbaka till Bollerup men fett skönt at veta att jag redan ska dit imorgon!
Ska antagligen träffa Rebecca ikväll och hoppas att Jippa kommer hit o sover också.. annars får jag inte träffa han denna helgen :(
Ska infoga lite onödig fakta och berätta att min ring har fuckad sig o knäckt... men det går att använda den! äää ska snart äta o ja, då blir jag mätt.. hmm (vet verkligen inte vad jag ska skriva) HAHA, random stuff ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0