back in hbg

Fick skjuss hem till Helsingborg av Rebecca o hennes farsa ! skit härligt! Då slapp man den 3 timmars långa hemresa.. :D
Är svin hungrig om ni ville veta, hann inte äta eftermiddags fika o magen är ju liksom van vid det :3
Typ halvt failade på biologiprovet idag men whataheeeell jag hinner rätta till det nån dag under mina 3 år :p Har swaggat loss på Bollerup hela veckan men har tyvärr inte träffat Jippa.. hmmmmpf, ska väl träffas nu under helgen ♥
UUUUH JUUSTEE! 'Manda färgade mitt hår i måndags tror jag det va... eller dippade ja.. aaaafett! Übber nöjs iaf!
♥           K           Ä           R           L           E           K          ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0