nätet är segt (punkt)? ifall ni ville veta (frågetecken).

 
Ätit underbar god pizza o njuter av en chillig kväll hemma. Ska nog träffa Rebecca imorn och evt zacke o Wille.. får se ;) Om någon vill träffas imorn är det bara att skicka iväg ett sms!
Jag måste skriva en sak på bloggen så jag inte glömmer bort det! I fall jag skulle få tråkigt o läsa min egen blogg (heheheh no life). KOM IHÅG VINTERJACKA TILL BOLLERUP!
äääää, ska chilla vidare o plugga lite.. fan vad segt det låter att sitta hemma fredag kväll o plugga men vafan när man är på hugget 24/7 måndag till fredag är en hemmakväll fan något av det bästa . HAHAHAHAH, SKOJAAAAAA.. vi är bara på hugget 23/7.. den 24:e timmen sover vi !
Thihoooo, vi hörs! Peace :*
 
Sen så kom farsan precis men värdlens mest random fråga och eftersom jag inte kunde svara tycker jag ni ska fundera lite på den...
God is all-powerfull. Means that he can do anything. But can he create a stone there's so heavy that he can't lift it himself ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0