punkt , ?

Vaknade i min fina killes famn.. ååh så underbart. :*
Chilledillar just nu på rummet med music rollin in da heaaadfonnezz o tänker för mycket. Ja det går att tänka för mycket... det börjar iaf lukta bränt... wuut? nä *eskkooo*(<--- Moi-way to sää' skoja).
Är så glad att mitt liv blev som det blev när jag kom till Bollerup. Sometimes loves comes around, and what goes around comes around and in this case it's maaaggiiic !
 
Vad har annars hänt denna helgen? yäää, har träffat världens allra bästa vän igen vilket va fantastiskt. Chillade på råå igårkväll. haha, tvingar först killen till stan och sedan vidare till Råå.. jobbig brud härja!? nää eskoo :*
När Jippa åkt tillbaka till Malmö drog jag till Rydebäck(HAHAHA längesen jag skrev detta på bloggen) och träffade alla någre Rydebäckare.. och Ög ;) Åååh kära Rydebäck. Har varit där alldeles för mycket. Man tror inte man saknar stället men när jag väl kom dit idag fick jag värsta nostalgikänslorna. haha, alla kalla vinterkvällar med heeeeela gänget, alla skratt, våra kåta stjärnor, kalla fester med värma minnen och alla underbara vänner som finns där i lilla, gulliga, öde Rydebäck ♥ Usch, detta skulle ju inte bli ett deppinlägg...? Heartless jag blev, brukar ju vara positiv? JAFÖRFAAAN, nu glömmer vi nostalgien och tänker på pölse istället! då kan man bara vara glad!
 
Haha, träffade faktiskt en danskjävel idag.. jaaa i Rydebäck! Haha, lite roligt att kunde dela lite pölsetankar med någon . tilipopopolitikiluu! <---- Va?
 
Tror jag ska fixa lite bilder till bloggen snart.. den känns så jäääävla ful utan! okej, jag tror inte, jag VET. känner mig lite lazy att jag inte orkat göra det innan. damn.. think i'm gonna hit the shower och sen hörs vi när vi hörs!
PeAcE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0