Ta o håll kjeften på deg

Biologiprov imorn.. på kapitel 2 OCH 3.. fml. skit svårt.., har skit svårt för att fatta någonting men hakuna matata. det löser sig nog. Har pluggat på och läst o läst o läst o läst men ifan att infon vill komma in i skallen.
Har varit en pissig dag. första dagen som har varit negativ typ. Händer massa grejer alltid här på Bollerup och av någon konstig anledning ska det gå ut över mig som inte ens har varit "där" när sakerna har hänt.. wuuut? ajja, tonårsåren är ju underbara ibland :3 älskar mina kompisar här som finns här för mig när det behövs men vissa av lärarna kan ju fan ta o pöga sig själva någonstans. . . trångt . . .
Visst lite stök igår men vafaaan blev fucking suchad med kläderna på.. roligt att vara 1:a .. not typ.
ska fortsätta med lite underbar biologi pluggning nu.. weeeeee
Tagga ännu en pluggkväll med 1000000 biologi papper liggandes överallt. YES!
 
ville egentligen skriva peace. men jag har fan inte peace just nu så det får räcka med ett hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0